Två nytagna bilder.



Jag ligger hemma i soffan och hostar medans jag kikar på en tjejfilm. Det är så när man ligger ensam hemma en lördagskväll. Oavsett om det hade skett något vet jag inte om jag hade orkat med något mer fartfyllt(vill ju bli kvitt hostan). Ville inte ens göra en gómiddag åt mig själv, så jag for och köpte en rullkebab efter att ha skjutsat iväg grabbarna.

"Råkade" ju shoppa idag. Blevett par stövlar på rea som jag kommer att använda flitigt i höst från din sko, samt två baslinnen och två härliga t-shirtar från H&M. Och så en fin topp att ha vid lite festligare tillfällen. Lyckades köpa sånt som jag verkligen behöver för att kunna rensa bort annat gammalt ur garderoben, och bara en endaste grej var i svart. Och så var jag och tog en kaffe med hjärtat då han var och jobbade innan jag for hem till mamma och pappa och hälsade på.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback