Söndagsbestyr.

Söndagsbestyr är vad som hålls på med här hemma. Städa, har fixat utväxten och klockan fem har vi tvättstugan. Samt att jag mellan varven ligger och läser "Varför gråter inte Emma" som jag började med i förrgårkväll, så fruktansvärt hemsk, men den fångade mig verkligen redan i första kapitlet då tårarna trillade.

Imorgon är det dags för en ny jobbvecka samt att jag har kursen på kvällen som jag
ser väldigt mycket fram emot(inte alltid man känner ett sådant sug efter att det ska bli
måndag måste jag säga).

Föresten, såhär underbar var fredagskvällen då jag bjöd hjärtat på tvårätters(rensteksrörebakelse till förrätt och fläskfile, pommes, bea, stekta champinjoner och sallad till varmrätt, och så gottade vi med chips, dipp och ostbågar till filmen på kvällen) och han hade köpt med sig vita, fina liljor till mig. Lycklig. Snacka om att tajma in det på samma dag. :)







Hej! Jag har lagt upp en ny tävling där du kan vinna konsertbiljetter till Britney Spears samt hennes nya parfym. Var gärna med! :D



http://adaras.se/2011/september/vinn-biljetter-till-britney-spears-konsert-oc.html#comment



Var gärna med och tävla om en chilladress:

http://adaras.se/2011/september/vinn-en-chilladress.html#comment

och en valfri vara från uffessakerochting:

http://adaras.se/2011/september/vinn-en-valfri-vara-fran-uffessakerochting.html#comment



Hoppas du vill vara med! :)



Ha en fin lördagskväll!

Kram! <3

2011-09-25 // 19:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback