Skönt och lite mindre skönt.

Igår fyllde mitt körkort 4år, men det känns som att man haft det i en hel evighet. Hero blev hela 11år, goa fina kisse. Och så var det vårvärme så att jag faktiskt kunde ligga ute på balkongen efter jobbet och njuta ett tag, utan att behöva ytterkläder.

Idag så var jag och tränade efter ännu ett jobbigt uppehåll. Drog ut på det längre den här gången för att vara ordentligt frisk, och så dök ju en lång vecka upp förra veckan så att jag sköt upp det ett tag till på grund av det. Men å andra sidan så matade jag då på med dubbelpass på en gång. Är helt ur gängorna gällande det där nu. Första passet var kul och härligt medans det andra var en pärs. Tog i och tänkte för mig själv att "imorgon ska jag ha träningsvärk" samtidigt som jag ville kliva av redan efter 20 minuter för att det brände i benen så pass mycket. Haha. Men jag gjorde det och i efterhand är jag sjukt nöjd över min prestation, men skakiga och ömma ben. De ömmar om jag så bara ligger avslappnad och helt still. Men jag är igång och det är huvudsaken! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback