År 2011.

Ett år som har varit väldigt roligt.
Vi har umgåtts mycket med nära och kära. Jag tog mig äntligen råd att köpa en systemkamera och lovade mig själv att gå en kurs. Vilket jag också har gjort, och har varit väldigt givande och fått mig att vilja utvecklas ännu mer. Jag köpte även ett till objektiv och stativ för att ha möjligheten till fortsatt utveckling.

Jag har gått från fyra års vikarierande till fast anställd från första augusti, vilket alltid har varit mitt mål. Vilken enorm glädje att äntligen ha uppnått det. I och med det så tog jag även fingret ur och köpte mig ett träningskort på iksu spa efter att ha hållt igång med löpning hela sommaren, och på nytt känt glädje med att träna efter många års saknad av just det, suget och glädjen.

Vi har varit till fjälls hela tre gånger och då var den ena under sommarhalvåret då vi faktiskt var dit för en fiskesemester, vilket är en otroligt stor kontrast men såklart jättehärligt. Under den fiskesemestern fick jag min största fisk jag någonsin fått, en gädda på 6,6 kilo. Det var häftigt att få dra upp en sådan!

Det har även varit ett år då vi bjudit hem vänner på middagar och härliga kvällar och då vi blivit tillbakabjudna.
Blev även med corolla efter att J bestämt sig för att sälja Ådi och köpa en passat, en skruttibangbang som passar mig kanonbra med tanke på att jag mestadels bara kör inom stan då jag ska till och från jobbet mm. Samt att jag fick tummen ur denna sommar och fixade balkongen som jag hade funderat på i över ett år, och nöjd är väl bara förnamnet över vad jag blev över resultatet.

Ett jättebra år bakom mig går jag nu in med förhoppningar om att 2012 kommer att bli ett kanonår!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback