Iskristaller.

När jag skrev tidigare att det var underbart väder ute idag så hade jag inte kastat ett öga på termometern ännu, det var visst elva minusgrader och dämed ganska friskt. Men solen lös och det var ju kanonfint, kanske inte optimala vädret att fota i. Träden var underbart vackra med miljontals iskristaller i. Jag gjorde några försök till att fota iallafall som inte alls blev jättelyckade förutom något enstaka(fjärrutlösaren ger ju upp hela tiden), jag fick hoppa fram och tillbaka i snön(valde en plats där det inte skulle komma förbi en själ, men just när jag gav upp åkte det förbi två på skidor, pjuh!) med ett ex antal misslyckade försök, haha. Inställningarna ville såklart också krångla och till slut så tog jag bara bilder och sket i det, var ju så kallt. Kängorna var snöfyllda och händer och ben en aningen genomfrusna. Hade åtminstone en kanonfin solnedgång i ryggen på vägen hem.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback