Farmorsyndrom?

Bakade rabarberpaj(igen!) innan middagen som jag for och bjöd på hemma hos mamma och pappa. Jag undrar om det där är ett farmorsyndrom, farmor brukar ha bakat ibland och så kommer hon och bjuder på det hemma hos mamma och pappa. Och nu gör jag visst likadant. Haha, jisses.
 
Har suttit och mecklat lite med kameran så här på kvällskvisten för att repetera lite av det från fotokursen. Inser att det var behövligt ändå. Ska bli så kul att fota uppe i fjälls igen, ska vara lite mer aktiv med kameran och så hoppas jag på att vi kan få åtminstone en fin solnedgång. En sak är då säker, jag har aldrig fotat med Autoläget sedan jag gick kursen och det känns ju bra att tänka på det. Det som kan vara värre är ju att hjärtat inte riktigt kan med det där och inte tänker på att det inte är auto och knäpper av en hel drös och så kan det vara en inställning helt åt fanders som jag ställt in för något helt annat. Måste kanske få i honom det att han vrider till autoläge när jag inte kan fixa innan.
 
Lek med ljus.
Olika ISO värden.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback