Bildbomb från årets midsommar.

 
Trots förkylningen jag hade så hade jag en helt fantastiskt härlig midsommarafton med ett kanongäng. Anton och Sanna hade ordnat allt så otroligt bra, stort tack till dom för en rolig dag och kväll. Lekar ända fram tills middagen, goda tillbehör till köttet vi alla hade med oss, badtunna, surr och härlig stämning. Lite extra kul var det också att jag mötte J och två av grabbarna i skytte, bara vi fyra. Och gissa vem som spöa killarna? Nöjd över min prestation som attans då det var fjärde gången i mitt liv som jag provat skjuta. Vi for "hem" inte allt för sent, fast vi landade hos svärföräldrarna där J´s syster med karl hade fest i garaget. Så när vi väl la oss var klockan hux flux fyra och vi var otroligt nöja över våran midsommar. Mådde otroligt bra dagen efter till och med.
 
Värre var det i söndags, efter att vi hade varit i Örträsk på den årliga balunsen. Haha.
Bara det att jag och J var e enda, förutom chauffören som höll oss vakna hela vägen
hem. Alla de andra fyra somnade och sov hela vägen hem. Så det är allt det här, plus
en massa trötthet som hållit mig från datorn sedan i fredags, en hel massa kul.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback