Bubbla.

Igår var tröttheten total. Jag vet ärligt talat inte varför, men det var bara så. Slutade tidigt så direkt efter jobbet for jag och hämtade hem Meja, sen halvsov jag i en timme innan hjärtat kom hem och vi fick en stund tillsammans innan han skulle iväg för helgen. Där vid sju så halvsomna jag igen, i en timme. Och likväl så gick jag och la mig väldigt tidigt för att vara en fredagskväll och somnade på ett kick. Förstår inte alls vars tröttheten kom ifrån.

Idag har jag varit barnvakt sedan klockan nio, och är det fortfarande. Så dagen har gått i ett, förutom då jag somnade till på soffan då Moa tog sin eftermiddagslur. Den satt fint. Men vi har haft en fin dag med gungning, hundpromenader, jordgubbar och glass, såpbubblor och varit hemma hos mamma och pappa med en del ur familjen. Så nu sover jäntan och det jag allvarligt funderar på att göra är att pimma, en lördag. Haha. Men vi får se.

Hur som haver är det så mysigt att ha Meja hemma hela helgen, hon är nära, nära hela tiden och är så lugn. Hon älskar att ligga på ryggstödet på ena soffan och titta ut genom fönstret för att spana och jag kan inte låta bli att känna mig så varm i hjärtat över det, för det är så hon. :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback