Så var det ordnat.

Nu har vi varit och tittat på och bokat en husvagn för vecka 30, då vi ska till Lycksele på motorveckan. Ska bli härligt att bo i husvagn i år, bara jag och min prins. Sen får vi väl se om det är fler än vi som ska upp dit i år, i fjol var vi ju några stycken. Men det känns som bra att ha fått tag i en husvagn som kommer att fungera.

Har även hunnit vara och trimma ner Meja vilket det verkligen var dags för, och det brukar ju ta en stund. Sen har jag fått träffa två av mina underbara syskonbarn, och Elias har ju så sjukt härlig humor. Sen var han så härlig som tyckte att det var världsrekord att jag sprang vårruset på fem kilometer, och sprang hela vägen. Man kan ju inte bli annat än glad över den goa lilla ungen. Gick hem från mamma och pappa, och det var(kors i taket) ganska varmt och skönt med de 11 graderna, kunde till och med ta av jackan. Jag njöt av den korta promenaden!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback