Ny pärla.

Nu är det en sån där gång där det dröjt lång tid sedan sist. Men jag har förklarliga själ. Att på fredagen slutade jag sent och sen så for jag hem och hade myskväll med mitt hjärta. Och på lördag innan träningen så dog datorn, helt. Jag gick miste om en hel del bilder som vi ska försöka få ut ur hårddisken. Det är bara bilderna som gjorde det surt, själva datorn gjorde inte så mycket då jag var något less på den flimrande skärmen vi levt med i 1½ år bara för att datorn faktiskt funkade fortfarande. Så ja, jag åkte och tränade. Löpte och körde bodypump och var klar klockan elva. Då var det ju bara att kasta i sig lunch och duscha för att sedan fara ut och leta dator.

På tredje butiken orkade vi inte och köpte den som jag faktiskt sitter vid just nu. För första gången. Så lite tid har det funnits. För man skulle ju fixa backup skivor det första man gjorde så vi for och käkade på ladan och såg lite hockey innan vi for och såg melodifestivalen med nio stycken andra. Sjukt trevligt hade vi.

Och igår så var vi till Bygdsiljum för att åka slalom och snowboard. Jag satsade på slalom då jag faktiskt inte törs ställa mig på brädan igen. Annars hade vi en härlig dag bortsett från en olycka, men huvudsaken är att hon är hel. Så jag var rätt slut igårkväll samtidigt som man skulle springa upp och ner i tvätstugan för att hinna få undan lite, och så vips var det måndag.

Så här sitter jag nu, ensam hela kvällen lång.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback