Vändning.

Det är rätt otroligt vad man kan känna sig sjuk och dålig ena dagen och med mycket vila och stillhet kan känna sig så mycket piggare och fräschare. Skönt. Men å andra sidan sov jag nästan 13 timmar i princip i sträck(förutom då jag försökte fixa mig för att åka till jobbet och inse att det inte skulle gå). Även om jag fortfarande känner mig seg så är det ingenting mot för hur det har känts. Men helg är väl något man ser fram emot ändå, att få umgås med sin kära och hitta på det som faller en in.

Igår innan duschen roade jag mig med något så roligt som att fila ner naglarna(även om jag ska och fixa dom på tisdag efter jobbet) varpå jag målade dom när jag kom ut ur duschen. Det om något är något som inträffar oerhört sällan. Skulle bara behöva fräscha till håret också, för jag känner mig verkligen luggsliten(kan man säga så?)


Naglarna är mer ljust turkosgröna i färgen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback