Bra helg helt enkelt.


Lite bilder från igår samt en liten bild från dagens klädsel. En del från instagram, jo för jag har ju skaffat det jag också. Men det är ju så farligt enkelt att man oftare lägger in bilder där än här nästan. @tajn heter jag där.

Det är så lyxigt när man slutar tidigt en fredag(speciellt efter att man varit ledig torsdagen dagen innan), helgen blir så lång. Har hunnit med soffläge med filmtittande, löpning, tjejsnack, god middag på bistro le garage, fotbollskväll, seg morgon och snart blir det ännu mer tjejsnack då Johanna kommer hit. Ska snart starta kaffebryggaren.

Det enda som är lite dystert är ju att vädret inte varit så fint som man kanske hade hoppats på att det skulle vara. Just idag så var jag sugen på strålande sol så att man hade kunnat ta med sig kaffetermosen och brassestolarna och suttit ute och surrat samtidigt som man avnjöt vädret. Men de förhoppningarna får man skjuta på ytterligare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback