De senaste dagarna i bilder.



De senaste dagarna har varit väldigt fullproppade och effektiva. Med mycket jobb, fix hemma och främmande vilket gjorde att jag inte ens fick en tia som jag bara kunde sitta i soffan och slappa. Och så igår for vi och fiskade direkt efter jobbet varpå jag halvsov i bilen på väg dit och sen när vi hade kommit hem vid halvelva och jag fick lägga mig i soffan efter duschen så var det så skönt(hade spenderat 10timmar utomhus, vilket är sjukt länge). Men en kvart senare hade jag slocknat såklart, helt slut. Haha. Men så var det bara att vakna till och skjutsa hem systeryster från en fest. Strax efter ett fick jag äntligen slockna på riktigt, i sängen.

Den här röda dagen som givit en ledig dag har varit så värdefull även om det inte skett mycket mer än att jag fått vila upp mig. Nog för att vi haft min familj på födelsedagsfika i efterskott samt att jag hunnit med en löprunda på 4,4km så känns det så bra i kroppen.

Ikväll föresten, visst hjälps alla åt att heja fram Sverige när de spelar mot Tjeckien?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback