Doppade i mörk choklad..


Det känns som att jag gjort massor och ändå ingenting idag. Var först och fixade det sista till J´s present eftersom jag absolut inte skulle hinna det imorgon då vi har a-lag. Men jag var där 45 minuter innan det öppnade så jag satte mig i bilen och surfade runt lite på mobilen. Sen har jag bakat i två timmar också(chokladkakor med pepparmintskräm doppade i mörk choklad), man vill ju ha något att bjuda på på tisdag och det kommer bli nog stressigt att försöka påbörja någon tårta imorgonkväll så att allt bara är klart på tisdag då jag kommer att få komma insläntrandes ganska sent då jag slutar åtta. Men vad gör man inte för att underlätta för sin älskade? Sen gillar jag ju att jag får baka och grejer när det är födelsedagsfika på g.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback