Love the sun.


Var på äventyr efter jobbet då jag inte visste riktigt vars jag skulle, och när jag väl kom dit blev jag bitter för jag blev så velig. En och en halv timme efter att jag slutade jobbet var jag så på väg till affären. Så när jag till sist kom hem slängde jag skyndsamt ihop en sallad som sedan avnjöts ute på balkongen varpå bitterheten rann av mig i ett kick. För det var sol och skönt, på min älskade balkong. Hade ju egentligen velat lägga mig där och njuta redan då jag slutade ju, men men det hettar på kinderna så att jag antar att solen tog på en del på jobbet så det kanske var lika bra. Började även med att läsa första kapitlet i Mons Kallentofts nya bok efter att precis ha läst ut den tredje av Kristina Ohlsson.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback