Sommar!



Det smakar så gott i munnen det ordet.
Jag vill bara prata om det hela tiden, hur skönt det är med sommar. Värmen är ju så sjukt härlig, jag bara älskar det. Att kunna gå ut i shorts och linne som man inte gjort sedan i augusti i princip är en sån där känsla som gör att man mår oerhört gott. Sommaren kommer med så mycket gott!

Lite imponerad att jag inte sov bort hela den här dagen också med tanke på när vi kom hem inatt, haha. Vi trillade innanför dörren vid kvart över fyra imorse kanske efter att ha cyklat hem medans solen var på väg upp. Var på en så otroligt härlig fest, dubbelkalas. De hade ordnat så bra med lokal, god mat och en härlig tillställning. Det blev ju bara så sent eftersom att det nu aldrig blir mörkt på natten(älskade sommartid!) och för att vi hade så sjukt roligt att man inte tänkte på att det var sent. Var väl kanske inte fräschast imorse när man klev upp, men efter en cykeltur med pizzaköp och picknick ute så ordnade det upp sig väldigt bra.

Har passat på att njuta så mycket det bara går av solen och värmen då det sägs bli kallare i veckan(vill inte!), var bara tvungen att gå över och köpa jordgubbar att äta till middag. Inget man direkt skulle klara av vinterhalvåret, men nu är det sommar och vi svullade ju till lunch så. Blir gott kvällsfika sen också.

ÅH, jag vill bara skrika ut hur glad jag är över att det är sommar
och hur lycklig jag är tillsammans med mitt hjärta! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback