Long time no see.

Men nu hoppas jag att jag är tillbaka på riktigt. Tappade helt stinget då jag fick huvudvärken from hell förra söndagen och har tänkt och funderat på annat efter det. Här har det pekat rakt neråt men jag kan inte meddela att jag gjort annat än att jobba, träna och ligga hemma heller. Förutom på lördagen förra helgen då vi var iväg på födelsedagskalas och hade en trevlig kväll innan jag sedan körde hem oss igen.
 
I helgen blir det mycket egentid för mig. J är ute med jobbet ikväll och ska på en annan baluns imorgon. Kanske är det därför jag ska lyckas hitta tillbaka till det här förutom att jag ska unna mig gottat jag köpte idag. Har suttit och sett X-factor och hejat på Awa och Malcolm B. 
 


 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback