Ute på tur.

Nu kanske det vill fungera...
Vi gör ett försök iallafall.
 
 
 
Igår låg jag på soffan hela dagen, jag behövde det. Och jag tillät mig själv till att göra det efter att ha haft en sådan kanonbra lördag. Som började med att vi for på turridning och red islandshästar i 1½ timme. Jag fick rida en pigg och härlig en som hette Isperla. Trots att vi inte hade ett superbra höstväder så var det ändå hur kul som helst. Sen måste jag säga att jag är imponerad av de andra tre, så otroligt duktiga de var för att aldrig ha ridit förut. Sen avslutade vi kvällen med tacos, prat och kortspel. :)
 
.
Just precis nu så har jag klivit ur duschen efter ett mördarpass. Helsicke vad jag tog i idag, fast än jag trodde att det skulle gå skit från början. Så jag är grymt nöjd över mig själv. Men det säger väldigt mycket om hur viktigt det är med en bra instruktör, tycker att hon är grymt bra. Hoppas att ni haft en fin kväll! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback