Pandabebis.

 


Jag har inte varit så aktiv här de senaste dagarna, har gjort annat istället. Har inte köpt träningsskor ännu som jag skrev om sist. Var in både i torsdags efter jobbet och idag. Så jäkla segt. Iofs spelar det väl ingen jätteroll just nu då jag gått och blivit förkyld på köpet efter säsongens första bodypump pass. Det hade bara varit så skönt att få det avklarat, frågan är om det blir fjärde gången gillt? Köpte mig en ny fleecetröja istället och åkte sen vidare till h&m och de runt i kring. Egentligen för att köpa nya sockar och fler fotoalbum. Istället blev det en grön(!) och väldigt mjuk tröja och 5 par sockar. Fotoalbum hittade jag inga utav. Inne på kappahl kikade jag en liten snabbis och såg newbie´s nya miljökollektion precis i ingången, hur sjukt söta får bebiskläder vara i samband med att de är neutrala och vackra på samma gång? Jag dog litegrann över den stickade dressen utan fötter. Annars har jag börjat läsa en ny bok idag när jag annars mest bara ligger i soffan och är hur seg som helst. Juste, igår fotade jag av lite bilder hemma hos mamma och pappa från deras fotoalbum från när man var liten, här bjuder jag på en.
Hoppas att ni haft en fin helg!


» Hille

Dom har himla billiga fotoalbum på akademibokhandeln i stan. 2pack à 300 bilder/album för 149:- tror jag de va! Plastfickor å plats för text på sidan :) skitbra! :)

Svar: Ah, måste kolla nästa gång jag är in till stan. :) Har lyckats köpa via ica, men det är bara 180 i varje eller något och då blir det ju så jäkla många. Tack för tipset! :)
Tina

2012-09-17 // 23:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback