Förra söndagen!

Då kom vi ju hem, från fjälls. Fortfarande förkylda. Var trött i flera dagar efteråt i kombination med några långa arbetsdagar och husmötesgrejer. Så jag hade inte ork att ens kika in här. Men i helgen så vilade vi upp oss och bara njöt av lugnet, så nu är man fit for fight igen, haha. 
 
Hade det iallafall kanonbra, förutom att jag nog aldrig sovit i en sämre säng förut, kändes som att jag låg utan madrass nästan. Var inte tipp topp guldväder, men inte heller var det skitväder. Vi pimplade, åt gott, kikade på de som åkte kungsledenrännet, såg flera hundspann(och blev sjukt sugen på att prova!) och åt ännu mer gott.
 
Åkte sedan igenom Gargnäs på hemvägen, och det var en nostalgitripp utav dess like. Var åtminstone 10 år sedan jag var där sist vad jag kan minnas. Finns så mycket fina minnen där ifrån, och myggiga! Haha. En liten härlig by i inlandet fullt med barndomsminnen.
 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback