DIY

När jag städade ur min låda i byrån i vardagsrummet(är ju lätt hänt att man bara slänger ner saker huller om buller med jämna mellanrum så att det blir en enda kaotisk röra) så hittade jag lådan som min telefon låg i när jag köpte den. Den har bara legat där och skräpat i snart 3 år. Och när jag då fann den kom jag på att jag ju faktiskt kunde göra en söt liten "låda" av den så att den faktiskt kan användas till något då den ju är i ganska stabil kartong. Den var ju inte så snygg från början med en bild på telefonen samt en del text(glömde fota innan). Dagen innan så hade jag ju köpt nytt presentpapper på lagerhaus som jag gillade väldigt mycket. Så jag tog ur "lådan" innan jag klippte ut en lämplig bit och så limmade jag fast det runt om och klippte sedan till kortsidorna för att få till ett snyggt och jämnt resultat. Valde att behålla själva lådan helsvart, som den var. För att göra det lättare att dra ut lådan så gjorde jag hål och satte fast ett snöre. Den rymmer faktiskt en del, jag la i mina promakers. Kommer bli perfekt att ha på framtida kontoret i huset, ser ut som att den skulle kunna vara köpt. Eventuellt kommer jag att ha mina promakers i, eller sygrejer.
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback