Bildbomb, de va länge sen sist!

Det är mycket som hänt sedan sist. Bland annat har vi har varit på vår första lilla minisemester med husvagn med en liten knodd över midsommar. Det gick bra och vi hade trevligt sällskap, men som i övriga sverige hade vi ju inget toppenväder(tack och lov för att vi hade förtält). Och så har äntligen det där garaget flyttats! Vad häftigt det var att se hur det gick till, och att det gick. Den biten går nu in i etapp 3, efterliret. Etapp 1 var förberedelser för lyft och etapp 2 var själva lyftet. Nu är allt verkligen på riktigt känns det som.
 
Och jag är så sugen på att pyssla nuuu, frågan är bara när jag ska finna tiden. Hade tänkt sy vimplar(till dopet), haklappar så att det finns när det väl är dags att börja smaka saker samt några mössor med bättre passform än den vi köpt på kappahl. Hoppas att jag kan få sätta mig relativt snart.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback