En preggobild.

Sitter och funderar. Den där vackra lilla krabaten, har han legat i min mage? Och när jag nu ser andra gravidmagar så kan jag sakna min lite extra. Jag trivdes väldigt bra som gravid, jag gillade min kropp otroligt mycket i det tillståndet. Kan bero på att jag mådde så ofantligt bra. Det trodde jag aldrig var rimligt innan, jag hade räknat med att få alla krämpor man kan få. Är så otroligt tacksam för att jag hade det som jag hade det, och för att jag fått bära vår värdefulla skatt.
 
Här hade vi precis klivit in i vecka 25, och det var julafton. Så häftigt, fantastiskt och alldeles underbart att vår son legat där inne. Att det var just han som gav alla små kickar, härliga rörelser och hickade.
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback