Huset!

Vissa dagar tycker man att det hänt otroligt mycket på en dag i huset, och ibland inte. Som igår. Då hade kommoder+handfat+blandare kommit på plats och toalettstolar hade kommit på plats. I köket hade ön med bänkskiva kommit på plats, och det hade börjat kaklas där. Den rätta ytterdörren hade också kommit på plats, det rätta golvet hade anlänt och burits in och målaren/tapetseraren hade vävat och målat resten av det som skulle vara målat. 

Så idag kan jag tänka mig att resten av kaklet i kök kommer upp så att det bara är fogen kvar där, överskåpen i badrum tar säkert också plats och tapeter börjar säkert komma upp på väggarna. Sedan vet jag att golvet i hall och burspråk ska få sig ett lager flytspackel. Och imorgon ska jag och John skruva ihop tvättstugeinredningen och börja få det på plats. 

Det är ju åter igen fredag så nu är det endast 2 veckor till slutbesiktning. :)











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback