Sluta blåås!

Jag är fortfarande frusen och har då varit inomhus i 2 timmar sedan vi kom hem från öppna förskolan fär det var sommaravslutning. Denna jäkla blåst alltså! Måttligt less den. Hade det inte varit för den då hade det ju faktiskt varit rätt okej ute. Även om vi inte har någon sommarvärme. Att S ska måsta använda skaloverall i mitten av juni? Jag själv försökte mig på att ha skinnjackan, kan ju säga att jag ångrar mig. Det var för kallt. Så nu har jag legat och surfat på alla klädbutiker i stan för att se vad de har för andra sommarjackor att erbjuda. Haha! Köper jag en så blir det väl varmt så att jag aldrig får använda den. Men det skulle vara väldigt överkomligt! 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback