Växasäng.

Hemskt när man är så trött att man vill lägga sig 20.30 en lördag. Den här tröttheten som kommit nu alltså, snark! Och det är inte pga lågt järnvärde(kollades upp i torsdags). Det är nog mer att om S vaknar till nattetid/jag måste på toa och kommer i rörelse så vaknar den lille inne i magen och sätter igång med både sparkar, buffar och hicka. Inte det lättaste att somna om då, det kan ta en bra stund. Imorse fick jag sovmorgon, och jag kände mig helt borta när jag blev väckt klockan nio, tror att jag behövde den där extrasömnen. 

Idag har även projekt växasäng fortsatt. Åkte och bytte färgen, torkade rent hela sängen från slipdamm och har nu målat ett varv med grundfärg. Nu behövs det bara två varv med täckfärg också. Så det går framåt! Jag längtar tills den är klar, den lille är peppad då han vet att det är hans blivande "storsäng". Dock känns det i kroppen att man suttit och målat i typ 2,5h när man om tre dagar går in i vecka 30. Om tre veckor vill vi ha sängen i bruk(härdningstid, tid för lukt att avlägsna och tid för madrassen att luftas). 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback