Läget.

Ligger i soffan på övervåningen och slötittar på Vasaloppet. Har typ legat/suttit här sedan jag vaknade, färglagt en målarbild, käkat frukost, snorat och snörvlat och så vidare. Det enda jag gjort utöver är att ha plockat iordning inne i gästrummet som sett kaotiskt ut sedan målningen av växasängen(smågrejer överallt typ och obäddad säng). Men nu är det som det ska där inne och sängen står redo ifall att någon behöver rycka in nattetid för att vi åker in till förlossningen. Skönt att ännu en pusselbit är avklarad! Sakta men säkert faller mer och mer grejer på plats. Nu skulle jag bara vilja installera babyskyddet i bilen också(lyckan när jag i fredags insåg att vi har isofix i bilen jag kör, vi har bara räknat med att vi inte hade det). Sen är det inte mycket förberedelser kvar, mer än att tvätta och packa det sista till BB-väskan. 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback